Ruotsinsuomalainen vappurieha

Tule nauttimaan karnevaalitunnelmasta!

Ohjelmassa teatteria, vappuhuiskujen ja vappunaamareiden askartelua, simaa ja munkkeja, sekä runsaasti iloista mieltä.

Teatteriesitys, Viiksekkäät, alkaa kello 13.00.

Viiksekkäät

Pupu joka puree, kun haluat halia ja koira joka kaataa nurin voidakseen nuolla kasvojasi. Eläimet ovat kivoja, mutta välillä vähän pelottavia. Ne murisevat ja raapivat, vaikka haluaisit vain halia ja leikkiä... Mutta onko mitään mukavampaa, kuin lämpimän turkin vieressä nukkuminen, tai silmät, jotka kertovat kuinka tärkeä olet omalle eläimellesi? Ja kuka kaveri jaksaa leikkiä yhtä kauan, kuin viiksekkäät ystävämme? Pulujen pehmeiden höyhenien ja possujen mutapyllähdysten pohjalta luotu interaktiivinen esitys eläinten maailmasta lapsen näkökulmasta katsottuna.

Uusi teatterin leikkisä ja interaktiivinen lastenesitys eläinten maailmasta lasten näkökulmasta katsottuna. Esitys on rakennettu esineteatterin, rumpurytmien ja projisointien ympärille.

Tapahtuma on ilmainen.

Päivämäärä: lauantai 27. huhtikuuta
Aika: kello 12.00-14.00
Paikka: Fridegårdin kahvio, Centrumgränd 5, Bålsta

Ikäraja: lapsiperheet

Ilmoittautumiset

Ilmoittaudu tämän linkin kautta: Studieförbundet vuxenskolan Linkki toiselle sivustolle.

Håbon kunta, osa suomenkielen hallintoaluetta.

Yhteydenotot

Sähköposti: raisa.holm@habo.se

Sverigefinskt valborgsfirande

Kom och känn karnevalsstämningen!

Teater, pyssel av majvippor och roliga masker, sima (mjöd) och munkar samt massor av glädje utlovas.

Teaterföreställningen, Morrhåringar, börjar klockan 13.00.

Morrhåringar

Kaninen som biter när man vill gosa och hunden som fäller en omkull för att kunna slicka i ansiktet. Visst är djur kul, men ibland läskiga, som när dom morrar och rivs, trots att man bara vill gosa och leka... Fast, finns det något mysigare än en varm päls att sova bredvid, med ögon som talar om hur viktig man är? Och vem orkar leka lika länge som våra morrhåriga vänner? Från stadsduvornas mjuka fjädrar till grisens vältrande i geggamoja skapas en lekfull och interaktiv föreställning om djurens värld ur barnens perspektiv. Föreställningen är byggd på objektteater, mim, trummor och projektion.

En lekfull och interaktiv barnföreställning av Uusi teatteri, om djurens värld ur barnens perspektiv, byggd på objektteater, mim, trummor och projektion.

Datum: lördag 27 april
Tid: klockan 12.00-14.00
Plats: Café Fridegård, Centrumgränd 5, Bålsta

Ålder: barnfamiljer

Kostnad: gratis

Anmälan

Anmälan sker via den här länken: Studieförbundet Vuxenskolan Linkki toiselle sivustolle.

Håbo kommun, del av finskt förvaltningsområde.

E-post: raisa.holm@habo.se

Sidansvarig: Kultur- och fritidsförvaltningen