Kesätyötä suomeksi

Hox kaikki 15–17-vuotiaat nuoret! Kesätöitä tarjolla!

Håbon kunta tarjoaa kesätyötä 1–2 suomea osaavalla nuorelle, joka on kirjoilla Håbossa ja käy peruskoulun 9. luokkaa tai lukion 1. tai 2. luokkaa.

Oletko kiinnostunut somettamisesta ja valokuvaamisesta? Haluatko olla mukana jakamassa ruotsinsuomalaisten nuorten näkökulmaa sosiaalisessa mediassa? Tekijöitä haetaan ajalle 13.–27. kesäkuuta 2024.

Kuka voi hakea suomenkielistä kesätyötä?

• Olet syntynyt vuosien 2006 ja 2008 välillä ja/tai olet yläasteen 9. luokalla, lukion 1. tai lukion 2. luokalla,
  • olet kirjoilla Håbon kunnassa ja
  • osaat puhua ja kirjoittaa suomea.

Mitä suomenkielinen kesätyö pitää sisällään?

Suomenkielinen kesätyö koostuu muun muassa Instagram-julkaisujen luomisesta, työskentelystä suomenkielisellä kesäleirillä, joka järjestetään Bålstassa Skeppsgårdenissa 13.–14. kesäkuuta ja Håbon nähtävyyksien esilletuomisesta somessa kuvien ja livelähetysten muodossa.

Näin haet kesätyötä:

• Voit lähettää digitaalisen hakemuksen täältä. Hakuaika on 1.3.—22.3.2024.
  • Kirjoita ruutuun Personligt brev, että haluat tehdä kesätöitä suomeksi.
  • Valitse arbetsområde Kultur
  • Valitse ajanjakso (period) viikko 25–26 (Huom! Kesätyö alkaa jo 13. kesäkuuta!)
  • Kun olet lähettänyt hakemuksesi, kerro hakeneesi kesätöitä suomeksi meilaamalla yhteystietosi osoitteeseen raisa.holm@habo.se

Kysymyksiä?

Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla on kysymyksiä suomenkielisestä kesätyöstä: 0171-65 87 67, raisa.holm@habo.se.

Hakuaika päättyy 22. maaliskuuta 2024.

Sidansvarig: Kultur- och fritidsförvaltningen