Ny startsida för Habo.se

Idag 26 januari har vi lanserat en ny startsida för Habo.se. För att säkerställa tillgängligheten och användarvänligheten har vi under hösten arbetat fram en ny startsida och en uppdaterad meny.

Vi har arbetat med de brister som myndigheten för digital förvalning har identifierat för vår webbplats habo.se. Vi har bland annat genomfört särskilda insatser med fokus på tillgänglighet och användarvänlighet för webbplatsen. Arbetet har lett fram till en ny startsida och en ny vänstermeny. Vi har också arbetat med att vara konsekventa med färger och typsnitt. Under veckan kommer vi jobba vidare med eventuella fel som kan uppstå.

För oss är det viktigt att du som besökare får en bra upplevelse och enkelt hittar det du söker.

Tillgängligheten och användarvänligheten är någonting vi ständigt utvecklar och arbetar med för bästa upplevelse.