Solängens äldreboende firade tio år!

Foto: Håbo kommun

Torsdagen den 1 juni hölls ett födelsedagskalas på Solängen för att fira att äldreboendet fyllde tio år.

Det blev en härlig eftermiddag med soligt väder, livemusik, festlig jordgubbstårta och andra godsaker, samt ett fint tal från Solängens enhetschef Johanna Johansson Chikhechioukh. Johanna tackade för att så många ville vara med och fira Solängens tioårsdag och passade också på att lyfta fram personalens fina insatser för våra boende lite extra:

Solängen är ett fantastiskt äldreboende och detta har vi verkligen personalen att tacka för. Ni gör Solängen till en trevlig arbetsplats och ni vet vad som behövs i alla lägen. Ni vill alltid utvecklas och ni hinner knappt göra klart en utbildning innan ni hör av er och frågar vad nästa utbildning blir. Några av er har jobbat sedan Solängen öppnade och många av er har jobbat här i flera år. Det är just ni som gör Solängen så fantastiskt! Ni är verkligen bäst, en applåd för personalen och grattis till Solängen tio år! sa enhetschefen Johanna Johansson Chikhechioukh i sitt födelsedagstal.

Foto: Håbo kommun. På bilden ser vi enhetschef Johanna Johansson Chikhechioukh under Solängens tioårsfirande den 1 juni.

Du kan se fler bilder från firandet i bildspelet här ovan. För att byta bild klickar du på pilarna i bilden.

Har du frågor?

Om du har frågor om verksamheten på Solängens äldreboende är du välkommen att kontakta:

Johanna Johansson Chikhechioukh, enhetschef
Telefon: 0171-528 64
E-post: johanna.johansson.chikhechioukh@habo.se

Samordnare
Telefon: 0171-526 30

Ansöka om insats

Du är även välkommen att kontakta myndighetsenhetens biståndsbedömare om du vill ansöka om insats eller få mer information. Du ringer då till kontaktcenter på telefonnummer 0171-525 00 Länk till annan webbplats. och frågar efter biståndsbedömare på myndighetsenheten.

Biståndsbedömare har telefontid måndag, onsdag, torsdag och fredag, klockan 08:30 - 09:30.

Du kan även mejla till myndighetsenheten@habo.se

Sidansvarig: Vård- och omsorgsförvaltningen